August 1, 200817 yr door gewoon naar je telefoon te gaan en dan naar beneden tot je xbox live ziet ik denk dat het net onder " opties " staat
August 1, 200817 yr Ja, je bedoelt natuurlijk een browser. Volgens mij kan dit niet, of je moet al ergens een nieuwe kunnen kopen...
August 1, 200817 yr Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel?
August 1, 200817 yr Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later,
August 14, 200817 yr Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later, Dan moet je zeker ook nog eens zo idioot 20000 keer die nummertjes intikken om op Whattheydonotwantyoutoknow.com te kunnen komen.. Dan ga ik toch liever naar mijn apartementje..
August 15, 200817 yr Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later, Dan moet je zeker ook nog eens zo idioot 20000 keer die nummertjes intikken om op Whattheydonotwantyoutoknow.com te kunnen komen.. Dan ga ik toch liever naar mijn apartementje.. Ik ook Lekker tv zien, naar het poker
Op wikigta staat dat dat kan. Hoe?