Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_108200

okeey, ik heb een groot probleem, want als ik opbjeckten maak dan stel ik het zicht ofzo in op 300, maar als het een groter opbjeckt is die dus meer zicht nodig heeft dan kan ik er niet 500 neerzetten, want in het spel loop je dan door het objeckt heen, ik hoop dat jullie het snappen...

Featured Replies

Geplaatst:
comment_108311

Ja ik snap het...300 is het hoogste wat je aan een solide object kan geven...Als je meer dan 300 pakt is het object niet meer solide...Je hebt zogenaamde LOD's nodig...Dit zijn objecten die je al van ver af ziet...Je maakt het hetzelfde als een normaal object alleen maak je de Colissionfile anders en zet je de Draw Distance veel hoger ;)

Geplaatst:
comment_108393

Als je zo'n lod object wil maken, moet je er wel opletten hoe je het lod object noemt.

Als je het netjes wilt doen, heet het lod object hetzelfde als het normale object, maar met de eerste drie letters vervangen door "LOD".

Dus als je object "mijn_huis" heet, dan noem je het lod-object "LODn_huis"

Zonder dit is het lod object ook wel zichtbaar, maar als je de juiste naam gebruikt, verdwijnt het lod-object wanneer je dicht genoeg bij bent, zodra het normale object zichtbaar wordt.

Geplaatst:
comment_108569
Zonder dit is het lod object ook wel zichtbaar, maar als je de juiste naam gebruikt, verdwijnt het lod-object wanneer je dicht genoeg bij bent, zodra het normale object zichtbaar wordt.

LOL dat wist ik nog niet...weer wat geleerd :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_108763
Als je zo'n lod object wil maken, moet je er wel opletten hoe je het lod object noemt.

Als je het netjes wilt doen, heet het lod object hetzelfde als het normale object, maar met de eerste drie letters vervangen door "LOD".

Dus als je object "mijn_huis" heet, dan noem je het lod-object "LODn_huis"

Zonder dit is het lod object ook wel zichtbaar, maar als je de juiste naam gebruikt, verdwijnt het lod-object wanneer je dicht genoeg bij bent, zodra het normale object zichtbaar wordt.

gewoon even om te weten ,

kan je ook aleen een lod bestand hebben ? EDIT: dus dan niet die andere grbuiken ?

Bewerkt: door bradley1990

Geplaatst:
comment_109197

Een LOD object is een normaal object, maar met een view-distance van meer dan 300m. Het verschil zit hem erin, dat bij een LOD object, het spel niet meer naar de bijbehorende COL file kijkt. Met andere woorden, ze zijn niet vast, je kunt er dus niet op of tegenaan lopen, maar je loopt er gewoon doorheen.

Daarom heb je dus het normake object nodig, dat een veel kleinere view distance heeft ( <300m) maar dus wel eel COL-file bezit.

En als je de naam van het LOD object dus goed kiest, wordt het vervangen zodra het normale bestand zichtbaarder wordt.

Voor een LOD object wordt over het algemeeen ook een veel grovere textuur gebruikt, omdat ie toch alleen maar van een grote afstand zichtbaar is, en dan zie je er toch niet veel van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.