Jump to content
Geplaatst:
comment_1061951

Heb je geen zin om een wanted level te krijg of geld betalen! Hier komt het.Als je een motor hebt en je moet naar die kut tolhuizen.Moet je helemaal naar rechts gaan (Richting bohan) Daar is nog een smalle opening.Waar je met je motor voorzichtig doorheen kan rijden!

Reacties graag.Dit help ook als je richting broker moet.

Bewerkt: door robin bbb

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1089775

Als je het voor elkaar weet te krijgen moet je met een auto over de slagboom zien te komen zonder dat deze kapot gaat.

Dan krijg je ook geen wanted level.

En ja het is echt mogelijk want ik had een keer dat ik er zo hard aan kwam rijden dat ik tegen een andere auto aan knalde en er dus overheen vloog zonder een wanted te krijgen.

Geplaatst:
comment_1089790
of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.

dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg.

GRTZ GFS

Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt .

bij mij niet, ik krijg altijd maar 1 politie auto...

btw, een tip die bij mij werkt:

ga er door heen rijden, uit de ring komen, en gelijk remmen, er staat namelijk vaak een politie wagen op je te wachten een paar meter voor je, maar hij kan je net niet zien, en rijd weg, en dan wachten tot de politie niet meer naar je aan het zoeken is...

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1110934
of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.

dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg.

GRTZ GFS

Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt .

bij mij niet, ik krijg altijd maar 1 politie auto...

btw, een tip die bij mij werkt:

ga er door heen rijden, uit de ring komen, en gelijk remmen, er staat namelijk vaak een politie wagen op je te wachten een paar meter voor je, maar hij kan je net niet zien, en rijd weg, en dan wachten tot de politie niet meer naar je aan het zoeken is...

Bump * Bij mij just meer .

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1123384

Je kan ook gewoon een aanloop nemen met je auto (een aanrij) :duh:, en dan vlak voor dat tolhuisje eruit sringen. jij ligt daar dan op de grond en je auto is door het poortje geramd dan LOOP je langs het poortje naar je auto toe.

SUCCES :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.