Jump to content
Geplaatst:
comment_1062888

Hallo,

Ik heb een USB adaptertje en ik had al verschillende topics aangemaakt dat het niet lukte draadloos internet te ontvangen en dat het iedere keer dat ik een USB apparaat in plugte in XP het zei:"Snel USB apparaat aangeslotn op trage USB HUB". Maar in 2000 gebeurt dit niet, want 2000 gebruikte in die tijd nog USB 1.1, XP 2.0. Mijn vraag luid dus hoe ik draadloos internet kan krijgen op XP. Er zei iemand dat je in je BIOS moets kijken om je USB hardware te zetten op 2.0, maar dat vind ik niet, PC'tje is waarschijnlijk te oud.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1063590

Bedankt, maar in Windows XP heb ik wel verbinding, maar heel zwak. Daarmee kan ik niet surfen. En de verbinding valt ook uit. In tegenstelling in Windows 2000 wel...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1075224

Hij geeft aan dat het een slome USBpoort is, probeer eens een andere poort. Of omdat het een USB 1 stick is werkt hij misschien niet goed met een USB 2 poort, koop eventueel een nieuwe, kan al vanaf 10 euro volgensmij. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.