Geplaatst: 3 augustus 200817 jaren comment_1063161 mijn eerste geef tips en een rating graag niet afzeiken want dit is mijn eerste die ik ooit heb gemaakt je mag hem ook zelf gebruiken als je wil hoef je geen toestemming te vragen hoor
Geplaatst: 4 augustus 200817 jaren comment_1064488 mijn eerste geef tips en een rating graag niet afzeiken want dit is mijn eerste die ik ooit heb gemaakt je mag hem ook zelf gebruiken als je wil hoef je geen toestemming te vragen hoor Ik heb het idee dat dit een paint creatie is... 0,2/10
Geplaatst: 7 augustus 200817 jaren Auteur comment_1067451 mijn eerste geef tips en een rating graag niet afzeiken want dit is mijn eerste die ik ooit heb gemaakt je mag hem ook zelf gebruiken als je wil hoef je geen toestemming te vragen hoor Ik heb het idee dat dit een paint creatie is... 0,2/10 met photofiltre
Geplaatst: 7 augustus 200817 jaren comment_1067464 afgezien van het feit dat het heerenveen is vind ik hem nog steeds niet mooi. Je hebt een tekst met blauwe achtergrond gemaakt en heerenveen logo uitgeknipt. Dat kan ook met paint. voor een eerste creatie vind ik dit toch nog best wel goed op jouw niveau een 9 (op de honderd!)
mijn eerste geef tips en een rating graag niet afzeiken want dit is mijn eerste die ik ooit heb gemaakt
je mag hem ook zelf gebruiken als je wil hoef je geen toestemming te vragen hoor