Geplaatst: 3 augustus 200816 jaren comment_1063188 Zijn er meer mensen die PCM08 spelen? Ik ben in mijn carriere C.Espargne, stond 7 etappes in de gele trui met valverde, wint moreau nog op het einde met 5 sec. voorsprong omdat Valverde te moe was :'( Hebben jullie nog tactieken/hints/vragen?
Geplaatst: 3 augustus 200816 jaren comment_1063498 Zijn er meer mensen die PCM08 spelen? Ik ben in mijn carriere C.Espargne, stond 7 etappes in de gele trui met valverde, wint moreau nog op het einde met 5 sec. voorsprong omdat Valverde te moe was :'( Hebben jullie nog tactieken/hints/vragen? ik heb 06 maar probeer ervoor te zorgen dat al je renners valverde bijhouden en helpen hem te laten winnen laat valverde een wiel kiezen en zet de sprint aan en zo win ik tredelijk veel
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren Auteur comment_1063848 Dat deed ik 3 etappes lang , Won alle 3 met Valverde.
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1066388 Tactieken - PCM Benelux Je moet eens wat op deze site gaan rondkijken, staan allemaal vette downloads op; correcte shirts, transfers etc.. Er is veel dat je kunt modden (vooral grafisch).
Zijn er meer mensen die PCM08 spelen? Ik ben in mijn carriere C.Espargne, stond 7 etappes in de gele trui met valverde, wint moreau nog op het einde met 5 sec. voorsprong omdat Valverde te moe was :'(
Hebben jullie nog tactieken/hints/vragen?