August 3, 200817 yr ik zit op ongeveer 70 % dus een beetje voorbij story complete zijn er nog missies voor mij ?????? en stevies car , wat is da ???
August 3, 200817 yr Voor Stevie's Car Theft kijk hier! dan even. Ik zie al dat je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dus dan moet je nog alleen nog maar de Random Characters , Most Wanted, Vigilante, Exotic Exports, Drug Delivery, Race's, en Assassinsations , Flying Rats, Stunt Jumps, en de Achievements doen. Maar de Achievements zijn alleen maar voor de Xbox 360 Versie. Dus als je de PS3 Versie hebt dan hoef je niet de Achievements te doen. Ik hoop je genoeg geholpen te hebben. Reden Van Bewerking: Ik moest even het laatste er nog bijschrijven. Edited August 3, 200817 yr by GTA Haas
August 4, 200817 yr da is waarschijnlijk de mailtjes die je krijgt????,!!!!!! Ik vermoed van wel dat je het via Mailtje's krijgt.
August 13, 200817 yr Nee, Stevie's Car Theft missie's krijg je via SMS, van Brucie krijg je Exotic Export die krijg je wel via de mail. Stevie's Car Theft Brucie's Exotic Export
ik zit op ongeveer 70 % dus een beetje voorbij story complete
zijn er nog missies voor mij ??????
en stevies car , wat is da ???