Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1063965 wie heeft er tips om beter te schieten om zo je tegenstander sneller af te zijn las elders op forum iets dat op het hoofd schieten sneller gaat? en heeft de zoom optie tijdens het schieten nut en welke wapens etc etc graag jullie tips zodat ik nog beter kan worden alvast bedankt Grtz Jef
Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101420 1. Zoveel mogelijk vanachter dekking schieten. 2. Probeer wat zwaardere wapens zoals AK-47 en M14. 3. Probeer zoveel mogelijk naar het hoofd te richten. 4. Als je hem wat makkelijker wil doden, moet je op de hand richten. (de hand met het wapen) Zo ontwapen je hem meestal en dan is het veeeeeele makkelijker om hem te doden. 5. Met pistolen, altijd in de kop schieten! Dat is zowat alles waar ik momenteel kan opkomen
Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101459 1. Zoveel mogelijk vanachter dekking schieten.2. Probeer wat zwaardere wapens zoals AK-47 en M14. 3. Probeer zoveel mogelijk naar het hoofd te richten. 4. Als je hem wat makkelijker wil doden, moet je op de hand richten. (de hand met het wapen) Zo ontwapen je hem meestal en dan is het veeeeeele makkelijker om hem te doden. 5. Met pistolen, altijd in de kop schieten! Dat is zowat alles waar ik momenteel kan opkomen Het is de M4 niet M14
Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101638 In Singleplayer : Schiet gewoon 1x in hun been en dan afmaken die handel in Multiplayer: gewoon bukken dan aimen en lichtjes naar boven gaan en een schot of 3 ,4 lossen en dan is ie dood en inderdaad niet ingedrukt houden anders schiet ie er meer naast dan op is in RL ook zo Dit gebruik ik en is best goed Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101953 Tips: Tip 1: Richt op het hoofd, dat gaat sneller Tip2: Niet R2 te lang indrukken, dan gaat je geweer steeds meer naar achteren en mis je. Het beste is R2 inrukken en meteen weer loslaten enz enz. Tip3: Pak een goed geweer. (Dus geen 9mm Glock-17 of een mes ) Meer kan ik niet bedenken en zeggen. Groeten, Dat pistooltje is geen 9mm maar een Glock-17. Maar goed: Ik heb altijd als iemand met een M4 op mij aan het schieten is, tegelijkertijd ik schiet met een Glock op hem (op het hoofd), is hij (nipt) dood. Maar mss komt dat omdat je een paar millisecondes immuun bent na het spawnen? Bewerkt: 7 september 200816 jaren door Dvt
wie heeft er tips om beter te schieten om zo je tegenstander sneller af te zijn
las elders op forum iets dat op het hoofd schieten sneller gaat?
en heeft de zoom optie tijdens het schieten nut en welke wapens etc etc
graag jullie tips zodat ik nog beter kan worden
alvast bedankt Grtz Jef