Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1063993 wat moet ik kiezen aan het einde roman dood en veel geld of roman leven en geen geld ik koos eerst voor romand dood en geld maar dan is er niks nieuws dat je kan doen. is dat met roman levend wel als je uitspeeltd is er niks nieuws >>> Door Lantyz: Spoiler in topictitel gezet<<<
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103512 Als Kate wordt vermoord, kun je haar nog steeds daten! (Heb ik op filmpjes gezien!)[/font] Inderdaad alleen jij kunt haar niet meer bellen maar zij jou wel. Dat ze je belt is echter alleen mogelijk als je voor haar dood een goede relatie met haar had anders zal ze je niet missen en dus niet opbellen.[/font] Huh?
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103523 Als Kate wordt vermoord, kun je haar nog steeds daten! (Heb ik op filmpjes gezien!)[/font] Inderdaad alleen jij kunt haar niet meer bellen maar zij jou wel. Dat ze je belt is echter alleen mogelijk als je voor haar dood een goede relatie met haar had anders zal ze je niet missen en dus niet opbellen.[/font] Huh? Zie het als een vage Bug Groeten, (:>)
wat moet ik kiezen aan het einde roman dood en veel geld of roman leven en geen geld
ik koos eerst voor romand dood en geld maar dan is er niks nieuws dat je kan doen.
is dat met roman levend wel
als je uitspeeltd is er niks nieuws
>>> Door Lantyz: Spoiler in topictitel gezet<<<