Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064218 Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen voor mijn computer. Dat komt neer op: Moederbord(waar een tv-kaart in kan) , Geheugen, Grafische kaart, en een harde schijf. Ik wil maximaal €550,- uitgeven. Zou iemand voor mij daar wat van willen samenstellen? Alvast bedankt, Naudin Bewerkt: 4 augustus 200816 jaren door Naudin
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren Auteur comment_1077952 Voor die 100 euro zou ik dit setje geheugen er in doen klikkerdeklikkerdeklikLagere timings en een keer zo veel geheugen . Ok bedankt! Dat ziet er wel lekker uit. Alleen kan ik nergens vinden hoeveel Mhz de geheugensloten van de P5Q Pro zijn...
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1078273 Voor die 100 euro zou ik dit setje geheugen er in doen klikkerdeklikkerdeklikLagere timings en een keer zo veel geheugen . Ok bedankt! Dat ziet er wel lekker uit. Alleen kan ik nergens vinden hoeveel Mhz de geheugensloten van de P5Q Pro zijn... 667/800/1066/1200 mhz ondersteund hij zonder overclock.
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen voor mijn computer. Dat komt neer op: Moederbord(waar een tv-kaart in kan) , Geheugen, Grafische kaart, en een harde schijf. Ik wil maximaal €550,- uitgeven. Zou iemand voor mij daar wat van willen samenstellen?
Alvast bedankt,
Naudin
Bewerkt: door Naudin