Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064247 Kan iemand me helpen hoe ik op san andreas multiplayer kan downloaden ? Sorry als het in het verkeerde forumding is xD. Ik heb versie 2 van gta sa, dus is het wel mogelijk ?
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064253 Kan iemand me helpen hoe ik op san andreas multiplayer kan downloaden ? Sorry als het in het verkeerde forumding is xD.Ik heb versie 2 van gta sa, dus is het wel mogelijk ? Als je versie 2 hebt is het niet mogelijk om SAMP te spelen, warneer je je spel patcht of downgrade kan dit wel. Je kunt het dan downloaden op hun eigen site. (www.samp.com dacht ik)
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064255 Om SA-MP te kunnen spelen moet je eerst je spel downgraden naar versie 1, dat doe je met deze patch. Nadat je daarmee klaar bent, kan je hier SA-MP downloaden. Bewerkt: 4 augustus 200816 jaren door Blizzard
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1064257 Kijk hier maar eens. De volgende keer S.V.P de Zoekfunctie gebruiken, voordat je een Topic gaat aanmaken. In mijn Topic waar ik je naartoe verwezen heb, hoop ik dat er genoeg Informatie staat.
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren Auteur comment_1064265 Kijk hier maar eens. De volgende keer S.V.P de Zoekfunctie gebruiken, voordat je een Topic gaat aanmaken. In mijn Topic waar ik je naartoe verwezen heb, hoop ik dat er genoeg Informatie staat. Dank u, en al de andere. Sorry hoor xD
Kan iemand me helpen hoe ik op san andreas multiplayer kan downloaden ? Sorry als het in het verkeerde forumding is xD.
Ik heb versie 2 van gta sa, dus is het wel mogelijk ?