Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1064766 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag.
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1064784 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag. Nee dit is helaas niet mogelijk in GTA Vice City Stories.
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1064863 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag. Je verward VCS een beetje met San Andreas. Je kan alleen kleren verwisselen, das al. Dus je kan niet je uiterlijk veranderen. Miek
ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag.