Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1064804 weet iemand welke mods installer het beste is voor alles áuto's vliegtuigen kledein enz.... zou iemand mij dat willen vertellen alvast bedankt frans21
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1064808 Ik denk dat dat misschien GGMM is. Ik weet het niet zeker, want ik gebruik dat programma nooit. Ik raad je ook de installers af, ze maken nog well eens veel errors met de mods die dan verkeerd geinstaleerd zijn. Ik raad je een handmatig programma aan. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle .txd en .dff bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moett doen. Het duurt wat langer dan installers, maar het is altijd bugvrij. (behalve bij een foute mod) Download IMG Tool Handleiding IMG Tool
weet iemand welke mods installer het beste is voor alles áuto's vliegtuigen kledein enz....
zou iemand mij dat willen vertellen
alvast bedankt frans21