Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065764 Hoevaak moet je die missie doen in de Cabbie, Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065767 Je moet 50 "fares" afvoeren bij de sub-missie "Taxi-Driver". Kijk anders even op WikiGTA.org voor meer informatie *Als je de missie hebt gehaald kun je niet alleen "hoppen" met een "Cabbie" of "Taxi", ook hebben deze 2 voertuigen nu NOS (lachgas, nitro). Bewerkt: 5 augustus 200816 jaren door Mr. Sugo
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren Auteur comment_1065770 Bedankt, die nitro [nos] boeit me niks Nu kan ik iets leuks doen met stunt video Voor volgende video dan ikmoet er nog een editten
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065771 Bedankt, die nitro [nos] boeit me niks Nu kan ik iets leuks doen met stunt video Voor volgende video dan ikmoet er nog een editten Laat het me weten als de video klaar is? Ben benieuwd!
Geplaatst: 5 augustus 200816 jaren comment_1065783 Het begint goed "Taxi!........EY! OPEN THE ****ING DOOR!"
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1065810 Door mods wil het wel eens zijn dat als er een ander persoon wil instappen dat de deuren van het voertuig 'op slot' zijn. Als je de N00bmode hebt en dit gebeurt dat de deuren op slot zijn komt het door de Infinite Plar/Car Functie die moet je dan uit zetten en in het desbeteffende voertuig gaan zitten dan kun je kijiken of ze er nu wel in gaan Hopen maar dat het lukt
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1066318 Door mods wil het wel eens zijn dat als er een ander persoon wil instappen dat de deuren van het voertuig 'op slot' zijn. Als je de N00bmode hebt en dit gebeurt dat de deuren op slot zijn komt het door de Infinite Plar/Car Functie die moet je dan uit zetten en in het desbeteffende voertuig gaan zitten dan kun je kijiken of ze er nu wel in gaanHopen maar dat het lukt Whahaha Hij plaatste die screen voor de grap! Hehe eerst even nadenken voor je die hele zooi post!
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1066374 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon).
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1066761 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon). cheats 4 noobs!
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren Auteur comment_1069030 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon). cheats 4 noobs! Had da eerder vertelt Kom maar op, wat is die cheat..
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren comment_1069072 Kom maar op, wat is die cheat..Klik rechtboven op 'Walkthrough'. Maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. @ hieronder: Grote jongen! Heb je dat helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Bewerkt: 8 augustus 200816 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren Auteur comment_1069080 Hebbes: Voertuigen hebben extreem veel grip en kunnen 'hoppen' i.p.v. de claxon. code PGGOMOY
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren comment_1069156 Kom maar op, wat is die cheat..Klik rechtboven op 'Walkthrough'. Maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. @ hieronder: Grote jongen! Heb je dat helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Whahahah, met een code kraaker zeker?
Hoevaak moet je die missie doen in de Cabbie,
Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..