Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1067018 Hallo, ik heb hier ergens al eens iets gelezen over cruisecontrol vind alleen het bericht niet terug maar nu gewoon , zit met een probleem , Ik heb de auto waar de player in zit in een variable 1@ gezet en als ik dan doe Car.SetMaxSpeed(1@, 15) dan blijft hij toch vlugger rijden , heeft er iemand raad hoe dit zou komen enof het anders zou moeten zijn ofzo ? Greetz, Extron -------
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren Auteur comment_1070871 Ik zou graag mijn cruisecontrol nog wat realistischer maken , bij echte cruiscontrols remt de auto af als er een voorwerp recht voor hem is binnen een bepaalde afstand , nu ik zou ook zoiets willen doen maar ik weet niet hou ik een object rondom de speler/auto kan in een variable ofzo zetten , ik bedoel waarnemen en zodat ik dan kan ingrijpen als het object te dicht is. Dus heeft iemand hier al wat ervaring mee?? Greetz, Extron --------
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren Auteur comment_1070881 053E: 6@ = get_random_car_with_model -1 in_rectangle_cornerA 11@ 12@ cornerB 14@ 15@ bij dees commando en specifieker : get_random_car_with_model het nummer erachter , weet iemand waarvoor de nummers staan ?? Thx, Extron -------
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1072010 Het nummer staat voor en specifiek model. Dus b.v. #AMBULANCE met -1 geef je aan dat het ieder model mag zijn. Bij die opcode moet je de variabele (in dit geval 6@) vooraf de waarde -1 geven. Als er binnen de opgegeven straal dan een auto gevonden wordt krijgt de variabele de handle van die auto.Zo niet, dan blijft hij -1. Door dus achteraf met -1 te vergelijken, kun je zien of er een auto gevonden is.
Hallo,
ik heb hier ergens al eens iets gelezen over cruisecontrol vind alleen het bericht niet terug maar nu gewoon , zit met een probleem ,
Ik heb de auto waar de player in zit in een variable 1@ gezet en als ik dan doe
Car.SetMaxSpeed(1@, 15)
dan blijft hij toch vlugger rijden , heeft er iemand raad hoe dit zou komen enof het anders zou moeten zijn ofzo ?
Greetz,
Extron
-------