Jump to content
Geplaatst:
comment_1067018

Hallo,

ik heb hier ergens al eens iets gelezen over cruisecontrol vind alleen het bericht niet terug maar nu gewoon , zit met een probleem ,

Ik heb de auto waar de player in zit in een variable 1@ gezet en als ik dan doe

Car.SetMaxSpeed(1@, 15)

dan blijft hij toch vlugger rijden , heeft er iemand raad hoe dit zou komen enof het anders zou moeten zijn ofzo ?

Greetz,

Extron

-------

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070871

Ik zou graag mijn cruisecontrol nog wat realistischer maken , bij echte cruiscontrols remt de auto af als er een voorwerp recht voor hem is binnen een bepaalde afstand , nu ik zou ook zoiets willen doen maar ik weet niet hou ik een object rondom de speler/auto kan in een variable ofzo zetten , ik bedoel waarnemen en zodat ik dan kan ingrijpen als het object te dicht is.

Dus heeft iemand hier al wat ervaring mee??

Greetz,

Extron

--------

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070881

053E: 6@ = get_random_car_with_model -1 in_rectangle_cornerA 11@ 12@ cornerB 14@ 15@

bij dees commando en specifieker :

get_random_car_with_model

het nummer erachter , weet iemand waarvoor de nummers staan ??

Thx,

Extron

-------

Geplaatst:
comment_1072010

Het nummer staat voor en specifiek model. Dus b.v. #AMBULANCE

met -1 geef je aan dat het ieder model mag zijn.

Bij die opcode moet je de variabele (in dit geval 6@) vooraf de waarde -1 geven. Als er binnen de opgegeven straal dan een auto gevonden wordt krijgt de variabele de handle van die auto.Zo niet, dan blijft hij -1.

Door dus achteraf met -1 te vergelijken, kun je zien of er een auto gevonden is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.