Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1067893 Waar vind je een patriot????? Ik weet dat bij het huis van Carmen er in die straat wel eens wat staan. Weet niet precies waar dat is en als je een missie van Playboy X doet rijd je altijd in zijn gele patriot.
Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1067894 Ik hoef geneens te zoeken want bij mij rijden die dingen echt super veel. In Bohan bij het safehouse vooral, want daar is het de gangcar van een of andere gang.
Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1067904 ik zie ze vaak bij playboy's huis en gewoon eigenlijk door heel Alonquin
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071109 en hoe krijg je een noose patriot Niet echt nuttig om een nieuw topic te maken als je het hier ook vraagt wel soms?
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071199 en hoe krijg je een noose patriot Voor zover ik weet heeft de NOOSE Patriot geen vaste vindplaats, dus je zal hem moeten stelen. Dit is geen makkelijk klusje, want je zal eerst een 3 sterren Wanted Level moeten krijgen! Dan zal er een NOOSE Patriot je achtervolgen. Je lokt dan best een Patriot met je mee, ergens dicht bij één van je savehouses, daar vermoord je de agenten in de NOOSE wagen, je neemt de Patriot en parkeert hem in je parkeerplaats, en je saved. Normaal gezien zal je dan een NOOSE Patriot ter beschikking hebben.
Waar vind je een patriot?????