Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1067923 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen? wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz
Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren Auteur comment_1067945 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen?wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz k, laat maar, heb time speeder gebruikt, lol
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren comment_1068588 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen?wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz k, laat maar, heb time speeder gebruikt, lol Ik zou geen cheats gebruiken als ik jou was. Voor de 100%, ik zit daar zelf ook mee. Als je van die cheats ofzo gebruikt kan je (zeggen ze op VC, General) de 100% niet meer halen. Ik weet echter niet of dit zeker is. Maar je kan bij die lap dance ook evntjes wat anders gaan doen. Ik heb VC op de PS2, en ik ben toen gewoon eventjes tv gaan kijken. Hoef je die lap dance ook niet te kijken, en je ouders;) zien dat dan ook niet als ze weer passeren! En dan is het dus ook niet raar, tenminste..
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1073091 Je kan ook gewoon je TV of computer scherm uit zetten en dan na 5 minuten kijken of je de missie hebt gehaald, want dan zullen je ouders het niet zien. Ga ondertussen even iets drinken, dan gaat de tijd sneller voorbij. Succes!
Geplaatst: 12 augustus 200816 jaren comment_1073342 Je kan ook gewoon je TV of computer scherm uit zetten en dan na 5 minuten kijken of je de missie hebt gehaald, want dan zullen je ouders het niet zien. Ga ondertussen even iets drinken, dan gaat de tijd sneller voorbij. Succes! Inderdaad.
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080360 precies dat had ik ook gedaan (zet wel je geluid zacht)
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086683 5 min? Was het niet 3 minuten ofsow Nee, het is echt 5 hele minuten (ik meende 300$). Volgens mij mag je het wel onderbreken, dat je later verder gaat (zelfde systeem als de Taxi Driver), maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086795 http://nl.wikigta.org/wiki/Lap_dance_%28GTA_Vice_City%29 je moet het in een keer achterelkaar zonder onderbrekingen 5 minuten lang 300$ uitgeven aan lap dance
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086948 http://nl.wikigta.org/wiki/Lap_dance_%28GTA_Vice_City%29je moet het in een keer achterelkaar zonder onderbrekingen 5 minuten lang 300$ uitgeven aan lap dance Jaa. Inderdaad. Maar volgens mij is bertyball er al wel uitgekomen. Want hij heeft nooit meer een reactie geplaatst!
kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen?
wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen
lolz