Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1067991 Telkens als ik high stakes low rider wil doen dan loopt mijn spel vast, er zitten ook redelijk wat krassen op mijn cd. Life's a Beach kan ik simpelweg niet halen omdat ik niet goed ben in het dansen. allebei zonder cheats aub. bedankt, cabron
Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1068133 Lees eerst >>dit topic<< en pas dan je aanvraag aan. Dingen zoals een lijstje en een savegame ontbreken op dit moment.
Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren Auteur comment_1068335 het uploaden is gefaald. het bestand was groter dan je beschikbare ruimte. kan iemand me vertellen waar ik mijn andere uploads kan verwijderen zodat ik weer ruimte heb?
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren Auteur comment_1069010 Missies: Life's A Beach en High Stakes Low Rider Versie: 1 Cheats: Nee bedankt voor je hulp GTASAsf1.b
Geplaatst: 8 augustus 200816 jaren comment_1069021 Zal ik doen Mission Passed! Missie gehaald: Life's a Beach Reward: + Respect Volgende missie bij : Madd Dogg's Rhymes Overig: Punten: 3050 - Nodig: 2500 Mission Passed! Missie gehaald: High Stakes, Low-Rider Reward: + $1000 Volgende missie bij : Geen (samen met Just Business, House Party, Gray Imports, Robbing Uncle Sam, Doberman krijg je Reuniting the Families) Overig: Tijd: Onbekend Overige zaken in je savegame Geldverandering: + $29: Insane Stunt Bonus Cheats: 0: -- Mods: 1-2 (lees Bugs: ) NL SA Bugs: 1: Door een mislukte mod in mijn andere SA zijn een paar stukken van de radar verdwenen. Dit is te zien in de Mission Passed foto van High Stakes, Low-Rider. Savegame: Edit: 1 mod vergeten neer te zetten Bewerkt: 8 augustus 200816 jaren door Donald F. Duck
Telkens als ik high stakes low rider wil doen dan loopt mijn spel vast, er zitten ook redelijk wat krassen op mijn cd. Life's a Beach kan ik simpelweg niet halen omdat ik niet goed ben in het dansen.
allebei zonder cheats aub.
bedankt,
cabron