Geplaatst: 7 augustus 200816 jaren comment_1068456 Alles werkt, je kan mijn cruiscontrol mod downloaden op : http://www.wzforumz.org/laurens/others/Cru...rol-CleoMod.rar Er zit een readme bij met alle knoppen enzo have fun!! Extron ------- ps: als je hem aanpast wil je mij eerst contacteren ??
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070142 Dit snap ik niet To instal:Copy the Cruisecontrol.cs in the cleo folder in your main gta sa folder. Hoe moet je dat doen?
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070152 Dit snap ik niet To instal:Copy the Cruisecontrol.cs in the cleo folder in your main gta sa folder. Hoe moet je dat doen? Echtwaar hoe DOM kun je zijn @_@ Pak gewoon dat bestand en stop hem in je CLEO volder.
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070160 Laatmaar, Kheb het al. wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Bewerkt: 9 augustus 200816 jaren door Chan_Young
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren Auteur comment_1070859 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? ik heb het nog niet uitgetest maar ik ben heel erg zeker dat het niet zal werken, anders zou het makkelijk zijn voor iedereen , maak even een god mod en je bent onsterfelijk enzo... Greetz, Extron -------
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071317 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van.
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072216 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files.
Geplaatst: 12 augustus 200816 jaren comment_1073585 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files. Cleo3 hoeft niet altijd cheats te zijn. Als je een Cleo3 mod hebt die een Speedometer geeft, is het geen cheats. Als je bijvoorbeeld een Cleo3 Trainer hebt weer wel. Dus niet iedere Cleo3 mod is cheats.
Geplaatst: 16 september 200816 jaren comment_1112993 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. dat klopt niet wat je zegt. je kan best Cleo mods op SA MP doen. misschien met de compact versie van gta niet, maar met een versie 1.0 van gta sa kan dat wel. en daarop werken alle Cleo3 mods net zo goed op als op de compact versie. BC7
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123493 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files. Cleo3 hoeft niet altijd cheats te zijn. Als je een Cleo3 mod hebt die een Speedometer geeft, is het geen cheats. Als je bijvoorbeeld een Cleo3 Trainer hebt weer wel. Dus niet iedere Cleo3 mod is cheats. Dat zeiden de SA-MP devs ook over d3d9.dll
Alles werkt, je kan mijn cruiscontrol mod downloaden op :
http://www.wzforumz.org/laurens/others/Cru...rol-CleoMod.rar
Er zit een readme bij met alle knoppen enzo
have fun!!
Extron
-------
ps: als je hem aanpast wil je mij eerst contacteren ??