Jump to content
Geplaatst:
comment_1069390

Hallo iedereen!

Ik heb toen straks gekeken naar de opening van de olympische spelen en ik vond het er allemaal zeer tof uitzien! Vooral de tekens die ze met die doosjes in die grote rol papier maakte vond ik bijzonder knap gedaan.

Heb je ook gekeken naar de opening meld dan hier wat je er van vond.

edit: Je kan hier nu alles wat je wilt kwijt over de olympiche spelen 08!

Bewerkt: door Valto

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1072814
Ja, gelukkig werd het nog 2-2. Maar ik schaam me echt diep voor het Nederlands Olympische elftal. :$ Het spel deed gewoon pijn aan mijn ogen, zwaar slecht. Als ze zo door gaan zullen ze het helaas niet ver meer brengen. Maar laten we er op hopen dat dit een incident was en dat de volgende wedstrijden veel beter zullen zijn. :)

Vond ik nou ook... ik d8 echt: is dit nou Nederlands Voetbal??

Geplaatst:
comment_1074226
Ja, gelukkig werd het nog 2-2. Maar ik schaam me echt diep voor het Nederlands Olympische elftal. :$ Het spel deed gewoon pijn aan mijn ogen, zwaar slecht. Als ze zo door gaan zullen ze het helaas niet ver meer brengen. Maar laten we er op hopen dat dit een incident was en dat de volgende wedstrijden veel beter zullen zijn. :)

Vond ik nou ook... ik d8 echt: is dit nou Nederlands Voetbal??

Ze hadden op 2-0 kunnen komen, daarna gingen ze klungelen. Kwestie van de jeugdigheid denk ik. Ze kunnen wel een ervaren middenvelder gebruiken (Van Bommel ofzo :puh: ).

Ik zie ze niet meer doorgaan...

Geplaatst:
comment_1075248
Joepie dat België (voetbal beloft) mag naar kwart finale en Nederland ook. België moet opnemen tegen Italië en Nederland tegen Argentine.

Argentinië?

O nee, moeilijke tegenstander.. :puh:

En België tegen de pizzabakkers?

Is nog wel te doen! ;)

Bewerkt: door xxRolie.

Geplaatst:
comment_1075878
Joepie dat België (voetbal beloft) mag naar kwart finale en Nederland ook. België moet opnemen tegen Italië en Nederland tegen Argentine.

Argentinië?

Is nog wel te doen! ;)

Die 'pizzabakkers' zijn wel Wereldkampioen geworden, alhoewel ik me afvraag of ze echt veel talent hebben.
Geplaatst:
comment_1076091

Argentinië?

Is nog wel te doen! ;)

Die 'pizzabakkers' zijn wel Wereldkampioen geworden, alhoewel ik me afvraag of ze echt veel talent hebben.

Maare Nederland heeft op het EK wel met 3-1 ofzo van de 'pizzabakkers' gewonnen hoor! ;)

Dus opzich nog wel te doen denk ik.. :puh:

Geplaatst:
comment_1076106

Oude Nederland won wel tegen Italië met 3-1 op EK maar op olympische spelen is jonge Nederland (beloft) dus het is niet hetzelfde met gewone Nederland. Argentine met Messi en won goud op Athene 2004.

Geplaatst:
comment_1076174
Oude Nederland won wel tegen Italië met 3-1 op EK maar op olympische spelen is jonge Nederland (beloft) dus het is niet hetzelfde met gewone Nederland. Argentine met Messi en won goud op Athene 2004.

Jawel, maar ik bedoel er gewoon mee dat Italië best wel te verslaan is.

Ik zeg niet dat het makkelijk gaat worden.

Maar het is best te doen hoor, als je je maar inzet.!

En ik weet dat Argenitinië goed is. En daar gaat Nederland het nog wel moeilijk mee hebben denk ik! ;)

Geplaatst:
comment_1079465

ik heb ook efkes gekeken ik ben echt verschoten van belgie dat zo gewonnen zijn tegen italie,

nooit verwacht maar in algemeen vindt ik dat belgie goed bezig is op de olympische spelen

is de volgende wedstrijd tegen brazilie of moeten die nog een match spelen?

sorry weet niet heel veel af van voetbal :puh: .

Geplaatst:
comment_1079607

België moet tegen Nigeria spelen en Brazilië tegen Argentine. Als België wint dan mag naar de finale en zeker medaille en als verliest dan mag opnieuw spelen tegen andere halve finale voor brons.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.