Jump to content
Geplaatst:
comment_1069390

Hallo iedereen!

Ik heb toen straks gekeken naar de opening van de olympische spelen en ik vond het er allemaal zeer tof uitzien! Vooral de tekens die ze met die doosjes in die grote rol papier maakte vond ik bijzonder knap gedaan.

Heb je ook gekeken naar de opening meld dan hier wat je er van vond.

edit: Je kan hier nu alles wat je wilt kwijt over de olympiche spelen 08!

Bewerkt: door Valto

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1088879

Nederland is uiteindelijk als 12de geeindigd in het het medailleklassement. Er werden in totaal 16 medailles behaald waarvan 7 gouden medailles, 5 zilveren medailles en 4 bronzen medailles. Zondag werd de Nederlandse equipe nog gepasseerd op de ranglijst door Frankrijk, dat goud pakte bij het mannen handbal. China won het medailleklassement, voornamelijk door de 51 gouden medailles. Ze bleven daarmee de Verenigde Staten (36 goud) ver voor. De Verenigde Staten behaalden wel het meeste aantal medailles (110). China pakte precies 100 medailles.

;)

Bewerkt: door Rene-GTA

Geplaatst:
comment_1089233
Nederland is uiteindelijk als 12de geeindigd in het het medailleklassement. Er werden in totaal 16 medailles behaald waarvan 7 gouden medailles, 5 zilveren medailles en 4 bronzen medailles. Zondag werd de Nederlandse equipe nog gepasseerd op de ranglijst door Frankrijk, dat goud pakte bij het mannen handbal. China won het medailleklassement, voornamelijk door de 51 gouden medailles. Ze bleven daarmee de Verenigde Staten (36 goud) ver voor. De Verenigde Staten behaalden wel het meeste aantal medailles (110). China pakte precies 100 medailles.

;)

de tv was me je net voor :puh:
Geplaatst:
comment_1091494

;)

Weetje,

Ik vind dat Nederland het wel heel goed gedaan heeft.

Als je kijkt hoe groot Amerika is, en hoe groot China, is het natuurlijk logisch dat je daar meer kans hebt op talent!

En in zo'n klein kikkerlandje als Nederland wonen er minder mensen, dus minder talenten.

(Waarschijnlijk, hoeft niet perse. )

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1100378

Kan dit topic niet worden gesloten door een Moderator?

De Olympische Spelen is allang afgelopen. :7

>>> Door Flying Dutchman: Dat beslissen wij zelf wel. Ik had het al ge-unpinned zodat het naar beneden afzakt, maar jij moet het weer zonodig omhoog halen. Waarom laat je het dan niet gewoon staan waar het staat?<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.