ik heb een paar dagen geleden GTA SA gekocht. ik installeerde hem en hij deed het normaal. na een paar missies dacht ik: laat ik even GTA SA-MP doen. ik zocht het even op, downloade het en klaar. die deed het ook normaal.
ik wilde na een tijdje weer wat anders, gemodde auto's. dus ik downloaden (handling.cfg). ik had nog voor de zekerheid een kopie gemaakt. ik zette mijn nieuwe handling.cfg erin maar hij deed het niet, dus had ik hem verwijdert en de normale in gezet, toen ik weer GTA SA Mp wilde doen sloot hij (na eventjes laden) weer af.
ik probeerde de normale GTA SA even maar die doet het dus ook niet.
help, wat heb ik verkeert gedaan? (ik heb trouwens al 2x opnieuw geinstalleerd)
[edit] ik heb trouwens gewoon de officiele CD, GEEN KOPIE!
[edit 2] mijn computor
(moet genoeg zijn want hij doet het gewoon)
Microsoft Windows XP Professional
2GB Ram
2x Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz (dual core dus)
40GB ruimte over op de schijf waar ik GTA sa op heb gezet
ATI x1650 512 (zou ook genoeg moeten zijn want ik kan spellen als unreal tournement spelen)
ik heb de oplossing gevonden. ik heb (bij bereaublad) de pixels moeten verlagen naar 800xXXX nog wat. hier ben ik zeker niet blij mee. mijn volgende vraag is dus hoe kan ik hem op 1200x<nogwat> zetten EN dat hij het ook nog eens doet?
hallo iedereen!
ik heb een paar dagen geleden GTA SA gekocht. ik installeerde hem en hij deed het normaal. na een paar missies dacht ik: laat ik even GTA SA-MP doen. ik zocht het even op, downloade het en klaar. die deed het ook normaal.
ik wilde na een tijdje weer wat anders, gemodde auto's. dus ik downloaden (handling.cfg). ik had nog voor de zekerheid een kopie gemaakt. ik zette mijn nieuwe handling.cfg erin maar hij deed het niet, dus had ik hem verwijdert en de normale in gezet, toen ik weer GTA SA Mp wilde doen sloot hij (na eventjes laden) weer af.
ik probeerde de normale GTA SA even maar die doet het dus ook niet.
help, wat heb ik verkeert gedaan? (ik heb trouwens al 2x opnieuw geinstalleerd)
[edit] ik heb trouwens gewoon de officiele CD, GEEN KOPIE!
[edit 2] mijn computor
(moet genoeg zijn want hij doet het gewoon)
Microsoft Windows XP Professional
2GB Ram
2x Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz (dual core dus)
40GB ruimte over op de schijf waar ik GTA sa op heb gezet
ATI x1650 512 (zou ook genoeg moeten zijn want ik kan spellen als unreal tournement spelen)
ik heb de oplossing gevonden. ik heb (bij bereaublad) de pixels moeten verlagen naar 800xXXX nog wat. hier ben ik zeker niet blij mee. mijn volgende vraag is dus hoe kan ik hem op 1200x<nogwat> zetten EN dat hij het ook nog eens doet?
Bewerkt: door g0zergast