Jump to content
Geplaatst:
comment_1069950

Hallo.. Ik zit hier met een probleem en dat is dat ik graag bijvoorbeeld !locate (NAAM) wil maken.

Ik wil dat hij eerst kijkt of ik die param in heb getypt anders stuurt hij een bericht van USAGE !locate (NAME).

Alleen ik heb géén idee hoe ik nu een param er bij zet in OnPlayerCommandText.

Als iemand een idee heeft, mag je het hier posten, want dit is natuurlijk essentioneel voor een roleplay gamemode.

Groetjes Jeroen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1069965
Hallo.. Ik zit hier met een probleem en dat is dat ik graag bijvoorbeeld !locate (NAAM) wil maken.

Ik wil dat hij eerst kijkt of ik die param in heb getypt anders stuurt hij een bericht van USAGE !locate (NAME).

Alleen ik heb géén idee hoe ik nu een param er bij zet in OnPlayerCommandText.

Als iemand een idee heeft, mag je het hier posten, want dit is natuurlijk essentioneel voor een roleplay gamemode.

Groetjes Jeroen.

ik denk zo:

public OnPlayerText(playerid, text[])

{

new tmp[256];

new giveplayerid;

new idx;

new playerName[16];

tmp = strtok(text[], idx);

giveplayerid = GetPlayerID(tmp);

new playername[24];

GetPlayerName(giveplayerid,playername,sizeof(playername));

if(strfind(text[0], "!locate", false)==0)

{

if(!strlen(tmp))

{

SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: !locate [playerid]");

return 1;

}

// Doe hier de rest van je 'locate' script

}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.