Jump to content
Geplaatst:
comment_109292

hey allemaal

ik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution

Featured Replies

Geplaatst:
comment_109315
hey allemaal

ik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution

Dat kun je downloaden... en het zit bij sommige full conversasion mods...

Ik weet zo gauw even geen site sorry zoek even bij google naar : Gta VC Mods ofzo

Bewerkt: door Dennizzzz

Geplaatst:
comment_109325
bedankt dat er zo veel mensen posten :angry:

Als je deze bericht kan editen waarom deed je dat niet gelijk met de eerste.

En er zitten maar 40 min. tussen jou berichten, jij moet geduld hebben.

Bewerkt: door X-TX14-2

Geplaatst:
  • Auteur
comment_109339

ja heel leuk allemaal maar met die 2 berichtjes van jullie schiet ik ook nie zo veel mee op <_< ik heb even in de map van gta revolution gerommeld maar kan niks vinden wat op zoiets lijkt

Geplaatst:
comment_110511

ik heb fonts.txd geopend maar dan krijg ik allemaal hele rare tekens enzo .. :(

ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure:

Bewerkt: door ginotJ

Geplaatst:
comment_110514

ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure:

maak je niet druk ik heb het zelfde probleem... ik ben er niet erg mee bezig met die hud, zou het wel graag willen weten...

Geplaatst:
comment_110546

Heb je fonts.txd wel geopend met de Vice TXD en niet toevalling met kladblok? :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.