August 9, 200817 yr Leuk idee, goed uitgewerkt, en text ziet er ook prima uit. Je zou de ruimte nog iets spectaculairder kunnen maken, met bijvoorbeeld zo'n kleurige nevel achtig, je kent het wel. Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken. 8/10
August 9, 200817 yr Author Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken.8/10 Dat snap ik nou ook niet. Ik heb om het zwarte geselecteerd, en border 3px gedaan, dus dat vond ik ook al zo raar. Maar bedankt voor je rate! Edit, met een mooie paarse nevel: Mooier? Ook de border-bug is gefixt Edited August 9, 200817 yr by Sprunk
August 9, 200817 yr Als ie puur voor op GTAForum is kun je het gedeelte waar het schip naar uitsteekt dezelfde kleur maken als het forum...
August 9, 200817 yr Author Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Edited August 9, 200817 yr by Sprunk
August 9, 200817 yr Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt.
August 9, 200817 yr Ik vind de oranje skin veel mooier. Maar jah sprunk heel mooi gedaan Echt iets aparts en heel mooi dat hem uitsteekt , de font past er goed bij. Een 7,5/10
August 9, 200817 yr Author Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt. Dat komt omdat de achtergrond in mijn sig transparant is. De kleur grijs is weldegelijk anders:
August 10, 200817 yr Lettertype: 8,7 Plaatsing: 8,5 Face: 7,9 Kleur: 9,7 | Render: 8,53333333333333 Plaatsing: 8,6 Mooiheid: 10 Ingeblend: 7 | Border: 7,4 Stijl: 6 Dikte: 8,8 | Kleur: 6,4 Stijl: 7,8 Verdeling: 5 | Achtergrond: 7,8 | Effecten: 8,8 | Overige: | Bonuspunten: | Commentaar: Ik vind het een mooie sig alleen dat groene vind ik niet goed verdeeld, en de stijl van de border vind ik ook niet zo mooi. | TOTAAL: 7,938889 | Aantal sterren:
Mijn nieuwste sig:
A.U.B. raten, en geeft a.u.b ook tips als je die hebt