beste gtamedegamers. je moet zo'n missie doen van Asuka moet je koffietenten vernietegen! :rolleyes: En daar staat de columbians achter deze: Mijn vraag is waar zijn jullie eerst heen gereden? Want als ik van Donalslove zijn kantoor af kom rijdt ik naar de calahan bridge en dan vernietig ik die koffietent in de area van The-maffia (Dat is de laatste koffietent in Portland) NE daar rijd ik door die tunnel van portland naar Shordsade vile en dan ben ik weer te laat en ik rijdt met een infernus nog wel!! alvast bedankt
beste gtamedegamers. je moet zo'n missie doen van Asuka moet je koffietenten vernietegen! :rolleyes: En daar staat de columbians achter deze:
Mijn vraag is waar zijn jullie eerst heen gereden? Want als ik van Donalslove zijn kantoor af kom rijdt ik naar de calahan bridge en dan vernietig ik die koffietent in de area van The-maffia (Dat is de laatste koffietent in Portland) NE daar rijd ik door die tunnel van portland naar Shordsade vile en dan ben ik weer te laat en ik rijdt met een infernus nog wel!! alvast bedankt