Jump to content
Geplaatst:
comment_1070829

Hallo beste GTAForummers,

Dit is niet het topic waarover het gaat welke de beste het is, maar naar mijn mening was GTA III niet de eerste Free-Roaming game in de geschiedenis, maar was dat wel Driver 2: The Wheelman Is Back. Deze primitieve Free-Roaming game op de Playstation console was erg verbazenwekkend wat die kon. Tanner, die vrij kon rondlopen, was wel erg pixelachtig, maar dat was PlayStation. De Playstation 2 is een veel krachtigere console, waardoor de betere Graphics. Maar Driver 2 kon je (als ik het niet fout heb) al een paar auto's stelen! Jammergenoeg geen guns in the game, maar een bug toont Tanner z'n schaduw wel met een gun... Mischien gingen ze het toch wagen? Is dat dan niet de eerste Free-Roaming game in 3D? Die kwam namelijk eerder uit dan GTA III. Leuk is even de graphische verschillen te bekijken:

• Qua personage:

• Qua gameplay

:

gamemem.jpg

Welke goeie graphics Driver 2 haalde voor de PS1!

De discussie gaat over:

Welke van beide is de eerste Free-Roaming Game?

Driver 2 of GTA III?

Bewerkt: door Miek

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Driver 2 Versus Grand Theft Auto III 57 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van beide was nu echt de eerste 3D Free-Roaming Game?

• Driver 2: The Wheelman Is Back
      20
    • Grand Theft Auto III
      34

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1117462

In Europa is het trouwens Driver 2: Back on the Streets.

Man, speelde dat spel vroeger helemaal kapot.

Het was best wel groot, met meerdere steden.. Daarom had het had twee CD's.. :puh: Maar die missies (Undercover mode) waren kapot moeilijk!

Er waren ook van die Secret cars, die waren ook wel leuk bedacht. En ik was altijd aan het zoeken naar een pistool, omdat dat op verscheidene forums stond, maar dat was gewoon bedrog.

Ik speel het nu nog wel eens hier op de PC. Best wel grappig. :puh:

Maar ik geef een aantal mensen gelijk, je kunt deze games niet meer vergelijken.. Het is zo'n verschil..

Bewerkt: door Dvt

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1136143

Gta: 3 is volgens mij de beste keuze.

Waarom? Ik ben een fanboy van Gta...:$

En net als hieronder: Mocht ik Driver beter vinden, dan zou ik een account hebben op zo'n forum.

Driver zuigt gewoon...

Gta is gewoon dé beste Free-Roaming game die er bestaat. :)

MP.

Geplaatst:
comment_1139585

De Games zijn niet te vergelijken, Driver 2 kwam veel eerder uit dan GTA3 dus is driver 2 wel degelijk de eerste. Je kno misschien niet veel maar daar ging het niet om

Bewerkt: door wesley123

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1174043

Het antwoord is gewoon Driver II.

In het begin vond ik dat spel echt vet, maar GTA III is toch wat beter maar daar gaat het niet om! Je kan geen PS1 game met een PS2 game vergelijken vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.