Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bf:bc

hey,

ik heb battlefield:bad company eergisteren gekocht

en bij multiplayer zie ik unlocks staan ik klik hierop en er staat bij elk wapen redeem code en ik druk codes in maar ze gaan niet hoe kan dit?

Featured Replies

Dat je die code moet invoeren staat bij elk wapen. Maar je hebt maar voor twee wapens een code nodig om die te unlocken. Lijst daarvan vind je hier. Bij de andere wapens heb je credits nodig, die unlock je door te stijgen in rank online. En voor drie andere wapens moet je iets speciaal doen, dat vind je ook op die lijst. ;)

• Author
Dat je die code moet invoeren staat bij elk wapen. Maar je hebt maar voor twee wapens een code nodig om die te unlocken. Lijst daarvan vind je hier. Bij de andere wapens heb je credits nodig, die unlock je door te stijgen in rank online. En voor drie andere wapens moet je iets speciaal doen, dat vind je ook op die lijst. ;)

bedankt maar hoe krijg ik de redeem code's

Bij #1 moet je hem pre-orderen. Dus dat wapen zal je al niet meer kunnen unlocken. Bij de tweede moet je je registreren voor de nieuwsbrief, en dan krijg je die code opgestuurd naar je mail. Staat daar ook allemaal uitgelegt, gewoon even lezen. ;)

• Author
Bij #1 moet je hem pre-orderen. Dus dat wapen zal je al niet meer kunnen unlocken. Bij de tweede moet je je registreren voor de nieuwsbrief, en dan krijg je die code opgestuurd naar je mail. Staat daar ook allemaal uitgelegt, gewoon even lezen. ;)

ok

*verwijdert* iemand had het al ;)

Groeten,

Edited by thegtaman

• 2 weeks later...
  • Author

ok