Dus ik weet dat de 053E een rechthoek maakt met de coördinaten van waar de speler is enzo
en dan kijkt of er een voertuig is maar ik snap niet echt daar die offset,
kan iemand uitleggen:
with_offset -5.0 5.0 0.0
die -5.0 , waar ligt dit dan ongeveer , voor de speler achter , verandert dit als de speler in een andere directie kijkt of blijft dit op dezelfde plaats ?? en dan nog voor de 2 andere getallen wat die voorstellen , de hoogte enzo ??
Dus graag wat meer uitleg over with_offset x y z waar deze getallen dan zijn enzo .
Ik zit dus met een stukje code waarbij ik wat problemen heb met de coördinatie , het volgende :
04C4: store_coords_to 11@ 12@ 13@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset -5.0 5.0 0.0
04C4: store_coords_to 14@ 15@ 16@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 5.0 40.0 0.0
053E: 5@ = get_random_car_with_model -1 in_rectangle_cornerA 11@ 12@ cornerB 14@ 15@
Dus ik weet dat de 053E een rechthoek maakt met de coördinaten van waar de speler is enzo
en dan kijkt of er een voertuig is maar ik snap niet echt daar die offset,
kan iemand uitleggen:
with_offset -5.0 5.0 0.0
die -5.0 , waar ligt dit dan ongeveer , voor de speler achter , verandert dit als de speler in een andere directie kijkt of blijft dit op dezelfde plaats ?? en dan nog voor de 2 andere getallen wat die voorstellen , de hoogte enzo ??
Dus graag wat meer uitleg over with_offset x y z waar deze getallen dan zijn enzo .
Greetz,
Extron
-------