Jump to content
Geplaatst:
comment_1071384

Hallo beste GTAforumers,

Ik zou binnenkort graag een nieuwe videokaart aan willen schaffen voor mijn pc. Heeft iemand van jullie enig idee wat een goede videokaart is? Ik ben bereid er maximaal tussen de 100 en 150 euro voor uit te geven.

En ik weet dat ik een PCI-e kaart moet hebben, maar meer ook niet, zouden jullie me bijvoorbeeld kunnen informeren of het nog uitmaakt welke kaart ik koop, of kunnen gewoon alle kaarten in mijn moederbord met PCI-e, en moet ik er nog naar kijken welke processor/voeding ik heb en of dat voldoende is?

Graag zoveel mogelijk informatie dus. :puh:

Greetz,

Black Force

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1079664
Zoals osmgek al zei: ga voor de HD4850. Verslaat de 9600GT, 9800GTX, GTX260 en de GTX280 kan ie bijbenen.

EDIT: 250 watt is inderdaag wat weinig, misschien is er een optie om of een nieuw systeem te kopen (rond november als je GTA IV wilt spelen op de PC) of een nieuwe voeding van 400 watt.

Bedankt voor je antwoord, ik ga denk ik over een half jaartje, zo tegen eind 2008 een nieuw systeem aanschaffen, maar dan weet ik dankzei dit topic in ieder geval wat de betere videokaarten zijn zodat ik daarop kan letten. ;)

Ik wil wel GTA IV op de PC spelen inderdaad, ookal heb ik hem ook al op mijn playstation3.

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.