Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071660 heeft iemand tips om de derde ronde van de shooting range challenge te halen met de shotgun? hier ben ik al drie keer op vastgelopen. of moet ik gewoon beter mikken??
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071700 Helaas, kan ik je niet helpen want ik loop daar ook altijd vast.http://www.gtaforum.nl/style_emoticons/default/duh.gif
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071713 Op een console en met een gamepad op de PC kan die idd lastig zijn omdat het lastiger mikken is met een analoge stick. Gebruik voor de PC de muis en voor de rest: idd beter mikken. Daarnaast is het wel handig als je al van te voren hitman skill hebt voor die wapens waardoor het sneller geladen wordt en waardoor je dus sneller achter elkaar kan schieten met de shotgun. Succes Bewerkt: 10 augustus 200816 jaren door _KoE_Mzungu
heeft iemand tips om de derde ronde van de shooting range challenge te halen met de shotgun? hier ben ik al drie keer op vastgelopen. of moet ik gewoon beter mikken??