Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071697 Kun je maar 1 Date per keer want ik heb nu met die kiki (100%) en ik wou voor de lol ook met een andere daten maar daar kreeg ik nooit een mail van terug en toen heb ik die kiki gedumpt en toen kreeg ik in eens wel een mail,.....
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071736 Kun je maar 1 Date per keer want ik heb nu met die kiki (100%) en ik wou voor de lol ook met een andere daten maar daar kreeg ik nooit een mail van terug en toen heb ik die kiki gedumpt en toen kreeg ik in eens wel een mail,..... In principe moet dat met meerdere tegelijk kunnen o.O naja, je kunt niet met zijn 3en op één date gaan, dat niet...
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071743 Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071748 Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S Ik trek anders op met ze alle 3 tegelijk
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071889 Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S Ik trek anders op met ze alle 3 tegelijk Ik ook hoor, maar je kan wel maar met enkele meisjes in het spel daten, en niet met iedereen die op love-meet.net staat, houd daar rekening mee! Op love-meet.net kan je alleen daten met SoBoHoe (Carmen) en LawCick (Kiki), en op craplist.net kan je met Alexandra daten.
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071946 kweet het zelf ook niet ik heb nog nooit een trio geprobeerd
Geplaatst: 10 augustus 200816 jaren comment_1071953 Weet iemand de site van Craplist? waar die andere vriendin dan sobohoe en lawchick is.
Kun je maar 1 Date per keer want ik heb nu met die kiki (100%) en ik wou voor de lol ook met een andere daten maar daar kreeg ik nooit een mail van terug en toen heb ik die kiki gedumpt en toen kreeg ik in eens wel een mail,.....