Geplaatst: 18 maart 200520 jaren comment_109520 ik heb al op de walktrough gekenen maar ik zag dat en ik ben gaan spelen maar ik zag het ik zag die auto nog steeds niet hoe kan dat en waar kan ik ze vinden maarten :lol:
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_110935 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_110940 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< )
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_111012 als je een slam van nodig hebt dan kijk je op de hieer voor gezegde plaatsen en dan wacht je daar of rij je rondjes dan kom je hem vanzelf wel eens een keer tegen :rolleyes: <_<
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren Auteur comment_111137 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< ) waar is die export lijst
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_111145 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< ) waar is die export lijst easter basin, vanaf je garage rechts, dan eerste links dan de weg tot het einde afrijden dan links(NA de weg), dan rechts de rails volgen tot de kraan. links bijna aan het einde staat het bord Bewerkt: 21 maart 200520 jaren door kraay
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_111194 vlakbij de hijskraan de zei ik toch ook alleen ik zei kraan in plaats van hijskraan <_<
Geplaatst: 22 maart 200520 jaren comment_111316 Hier kan wel een slotje op denk ik. Er zijn al meerdere topics over de slamvan. En op de walkthrough is de lokatie te vinden van de Slamvan. Hij staat maar op 1 lokatie in het spel en dat is ook alleen als hij opde aktieve exportlijst staat. Slotje (...)
ik heb al op de walktrough gekenen maar ik
zag dat en ik ben gaan spelen
maar ik zag het ik zag die auto nog steeds niet
hoe kan dat en waar kan ik ze vinden
maarten :lol: