Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Windows Movie Maker van XP plots op 2000

Geplaatst:

Ik heb eens m'n PC opgeruimd en hij werkt weer snel. Maar ik heb Windows 2000 op me PC maar ook XP. In C:/ zijn er twee mappen, Windows en WinNT. Ik opende WINNT en dat bleek de map van XP te zijn. Daar stonden mappen van XP, en in op het mapje Bureaublad en ik klikte er eens op en Movie Maker van XP opende in 2000! Erg raar. Maar het werkt vlot. Ik heb een paar screens gemaakt en als het nog niet duidelijk genoeg is vraag maar.

Windows Movie Maker op bureaublad:

jjgg.jpg

Movie Maker Interface:

BB.jpg

Featured Replies

Geplaatst:

Is het nou een vraag, of gwn leuk om te weten?

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat mijn Movie Maker er heel anders uitziet...

post-38706-1218413202_thumb.jpg

Geplaatst:

Door het verschillende uiterlijk kan Movie Maker er best anders uitzien. Leuk om te weten dat dit kan, maar niet zinvol genoeg om een heel topic over te starten. :slotje:

Edit: Op verzoek van Miek weer geopend.

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, omdat ik nog een vraag had hoe je tekst in Movie Maker van 2000 plakt?

MVG,

Miek

Geplaatst:

je moet naar 'titels en verantwoordingen' gaan, en dan kan je tekst toevoegen aan filmpjes, zoals aan het begin een titel, tijdens de film of op het einde een verantwoording.

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
je moet naar 'titels en verantwoordingen' gaan, en dan kan je tekst toevoegen aan filmpjes, zoals aan het begin een titel, tijdens de film of op het einde een verantwoording.

Dat is bij XP, maar bij movie maker 2000 is het anders. Waar kan je dat zien? Kijk eens naar de screen bovenaan.

Geplaatst:

Dat is bij XP, maar bij movie maker 2000 is het anders. Waar kan je dat zien? Kijk eens naar de screen bovenaan.

Kun je nog een foto maken, die niet klein is, en hier eventjes posten? :)

Geplaatst:

beeld>taakvenster dan?

daar staan bij XP alle taken die je kan doen bij het maken van video's, mss is dat ook zo bij 2000.

Geplaatst:

WINNT is de map van Windows 2000.

Je gebruikt nu zo te zien Windows Movie Maker versie 1, probeer eens om versie 2 te downloaden en te installeren.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
  • Auteur

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.