Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072257 Hey, ik ben nog wat beginnend met ps en hier show ik mijn beginsels Hier mijn eerste waarin ik probeerde een vlameffect te creeëren Hier probeerde ik een explosie te maken BB Bewerkt: 11 augustus 200816 jaren door Bierbuikje
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072295 Mooi Gemaakt ik Geeft Gewoon een dikke 8 . ik wou dat ik wist hoe je zon signatures kon maken .
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072338 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren Auteur comment_1072400 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10 Ik heb alle 2 met tutorials gedaan
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072410 hehe geweldig, dat waren de eerste tutorials die ik gevolgd heb, om zoiets te maken. heb je dit ook gedaan met tutorials? dat tweede is eigenlijk geweldig simpel te maken he? vier klikjes en je hebt zo'n cool resultaat. KUTGW, 9/10 Ik heb alle 2 met tutorials gedaan maar t is wel een heel mooi resulttaat geworden KUTGW
Hey, ik ben nog wat beginnend met ps en hier show ik mijn beginsels
Hier mijn eerste waarin ik probeerde een vlameffect te creeëren
Hier probeerde ik een explosie te maken
BB
Bewerkt: door Bierbuikje