August 11, 200817 yr Elke keer als ik een server heb gevonden kopier ik hem naar samp, dan doe ik connect en dan sta ik bij het vinewood bord, dan probeert hij de server te connecten alleen dan zegt ie dat dat hem niet lukt
August 11, 200817 yr Dit soort vragen horen in het SA:MP Fora. Dit vind je hier SA:MP Fora. Je bent ook nog maar net geregistreerdt, dit kun je denk ook nog niet weten. Edited August 11, 200817 yr by DSgregor
August 11, 200817 yr Ik had hier ook eerst last van. Maar ik zag helemaal geen servers. Vreemd. Kijk anders nog even hier. Of natuurlijk Hier Edited August 11, 200817 yr by Unmountable Tijmen
August 11, 200817 yr Author ja maar doet het nog neit Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb
August 11, 200817 yr Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken.
August 12, 200817 yr Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken. Spatie mag ook niet :>
August 12, 200817 yr Thnx dit helpt maar nu wil ik spelen alleen zegt ie dat ik een bad nickname heb Waarschijnlijk heb je in je nickname een of meerdere van zulke tekens gebruikt: ~!@#$%^&*()_+| Verwijder die en hij zal wel werken. Spatie mag ook niet :> _ mag wel...
August 13, 200817 yr @WackoX, Die spatie was het achterste teken wat ik had toegevoegd, heb je dat niet gezien dan? @Remcconen, inderdaad, had ik over het hoofd gezien.
Elke keer als ik een server heb gevonden kopier ik hem naar samp, dan doe ik connect en dan sta ik bij het vinewood bord, dan probeert hij de server te connecten alleen dan zegt ie dat dat hem niet lukt