Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072862 ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee? (ik heb men hunt al) Bewerkt: 11 augustus 200816 jaren door marnixynaitor
Geplaatst: 11 augustus 200816 jaren comment_1072953 ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee?(ik heb men hunt al) Is dat voor de 360? Daar heb ik geen verstand van, maar ik denk dat de most wanted missions dan ook meetellen.
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren Auteur comment_1085323 ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee?(ik heb men hunt al) Is dat voor de 360? Daar heb ik geen verstand van, maar ik denk dat de most wanted missions dan ook meetellen. ja is voor de xbox 360, maat laat maar, ik heb cheats gebruikt, dan kan je hem niet meer halen. bedankt.
ik wil graag de achievement cleaning the main streets halen, maar tellen de most wanted missies dan ook mee?
(ik heb men hunt al)
Bewerkt: door marnixynaitor