Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

'No More Strangers' achievement en 100%

Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement

Met vriendelijke groeten,

Ringo

Featured Replies

Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement

Ringo

Je moet ze allemaal laten leven. Want de achievement is: ontmoet alle random characters. Correct me if i'm wrong.

Je kan natuurlijk wel nog de 100% halen, dat staat vast! 8)

Je hoeft alleen die te halen die voor de 100% zijn.

Dit was namelijk bij mij wel zo , ik heb namelijk niks met Ivan gedaan ;)

De naam is No More Strangers en die characters heb je al ontmoet en zijn dus geen Strangers meer van je. Logischerwijs hoef je dus alleen de 10 van de 100% te ontmoeten.

• Author

oke thanx ik zal het binnekort wel zien :D

Nee ze zijn niet nodig ik heb ze allemaal vermoord en ik heb die achievement gewoon (Als je me niet gelooft kijk je maar me gamertag is ook me forumnaam:) )

• 2 weeks later...

Ringo

Het maakt niks uit voor de 100%

Want als je dan iemand laat leven of als je iemand vermoord,

dan zou je de 100% niet eens kunnen halen.

:cya: