Geplaatst: 12 augustus 200816 jaren comment_1074225 iK Heb op mijn server zo'n command met /help staan enzo maar nu wil ik die veranderen en commands er in zetten hoe moet dat:$
Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren comment_1074557 Voor de help command: Eerst de help command opzoeken in het script, daar zul je iets vinden wat er ongeveer zo uit ziet: if (strcmp(cmdtext, "/help", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "blablabla"; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "jouwtekst"; return 1; } Als je iets toe wilt voegen kan dit heel eenvoudig door bij de "SendClientMessage" regels er 1 toe te voegen, kan gewoon door er eentje te kopieren, eronder plakken en de tekst veranderen. Daarna compilen (F5) en je bent klaar. Voor meer info daarover, ook voor het zelf maken van commando's, is het aan te raden de Tutorital van =>Sandra<= door te lezen Bewerkt: 13 augustus 200816 jaren door Ymosky
Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren Auteur comment_1074563 Voor de help command:Eerst de help command opzoeken in het script, daar zul je iets vinden wat er ongeveer zo uit ziet: if (strcmp(cmdtext, "/help", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "blablabla"; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "jouwtekst"; return 1; } Als je iets toe wilt voegen kan dit heel eenvoudig door bij de "SendClientMessage" regels er 1 toe te voegen, kan gewoon door er eentje te kopieren, eronder plakken en de tekst veranderen. Daarna compilen (F5) en je bent klaar. Voor meer info daarover, ook voor het zelf maken van commando's, is het aan te raden de Tutorital van =>Sandra<= door te lezen dankje
Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren Auteur comment_1074579 Voor de help command:Eerst de help command opzoeken in het script, daar zul je iets vinden wat er ongeveer zo uit ziet: if (strcmp(cmdtext, "/help", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "blablabla"; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "jouwtekst"; return 1; } Als je iets toe wilt voegen kan dit heel eenvoudig door bij de "SendClientMessage" regels er 1 toe te voegen, kan gewoon door er eentje te kopieren, eronder plakken en de tekst veranderen. Daarna compilen (F5) en je bent klaar. Voor meer info daarover, ook voor het zelf maken van commando's, is het aan te raden de Tutorital van =>Sandra<= door te lezen dankje hET IS AL GELUKT:$ Bewerkt: 13 augustus 200816 jaren door luuksa
iK Heb op mijn server zo'n command met /help staan enzo maar nu wil ik die veranderen en commands er in zetten hoe moet dat:$