Jump to content
Geplaatst:
comment_1074279

Jazkerzz vandaag de 12e van augustus omstreeks 20.45 ben ik level 10 geworden!!!!!!

Na een lange lijdensweg heb ik het voor elkaar kunnen krijgen!!! 5 000 000 $ baby!!

De beloning die je krijgt daarintegen was alle moeite zeker waard :D Zal ik verklappen wat je krijgt? Want ik heb speurwerk verricht op allerlei sites tijdje terug maar ik kon helemaal niets erover vinden :(

Anyway mijn moment of fame :D

YEAHHHHHHHHSZZZZZZZZ

ps: als je mij in actie wilt zien, daag ons dan uit!

Gr. Gemertenaar, one of the three musketeers!

Bewerkt: door gemertenaar

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1075508

"SS or it didn't happen" gtfo ;)

Er zijn een stuk of 10 leden hier die het kunnen bevestigen, graag zou ik screenie posten maar heb de apparatuur er niet voor om een beetje kwaliteit te posten. Wel kan ik dieko vragen of ie misschien wat opneemt ervan..

je hoort er nog van ;)

Geplaatst:
comment_1075562

Er zijn een stuk of 10 leden hier die het kunnen bevestigen, graag zou ik screenie posten maar heb de apparatuur er niet voor om een beetje kwaliteit te posten. Wel kan ik dieko vragen of ie misschien wat opneemt ervan..

je hoort er nog van ;)

Het hoeft trouwens ook niet al te beste kwaliteit zijn, liefst wel natuurlijk. (die vrouw in hd ^_^ (liefst een echtje maargoed..)) Maar kan ook wel een foto via telefoon of fototoestel zijn. :Y

EDIT: Laat maar, ik heb even op YouTube gezocht en nu weet ik een manier om binnen een week die rang te krijgen en de reward.. Zie filmpje, en let op de tijd in het hoekje en lees de comments, je bent zo rang 10.

Bewerkt: door Follow

Geplaatst:
comment_1075682

je hoort er nog van ;)

Het hoeft trouwens ook niet al te beste kwaliteit zijn, liefst wel natuurlijk. (die vrouw in hd ^_^ (liefst een echtje maargoed..)) Maar kan ook wel een foto via telefoon of fototoestel zijn. :Y

EDIT: Laat maar, ik heb even op YouTube gezocht en nu weet ik een manier om binnen een week die rang te krijgen en de reward.. Zie filmpje, en let op de tijd in het hoekje en lees de comments, je bent zo rang 10.

Whahahaha

je bent zo rang 10
:schater:

dat zal je nog vies tegenvallen...

Het filmpje heeft gelijk Hangmans N.O.O.S.E. op hard gaat het snelst...

Maar dan nog is het behoorlijk aanpoten... En binnen een week....

Laat maar zien maar dat gaat je denk ik niet lukken... Theoretisch is het mogelijk maar of je ht in de praktijk gaat volhouden ?? Dat denk ik niet!!!

Maar je mag het altijd proberen natuurlijk :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1076332

85 000 per uur, 10 uurtjes per dag spelen extreem gezegd is 850 000 per dag.

850 000 x 7 = 5 950 000

Ja klopt is te doen. Moet alleen wel een maatje hebben die ook bereid is om dit te doen, want om het zo random met pick up groups te doen, kan ik garanderen haal je niet, ook vraag ik me af of je het wel vol houd 10 uur per dag alleen maar hangmans te doen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1076336
woooooow!!!!!!!! cool

ik haal in een game ongeveer 1000$.

maar jij sal wel beter sijn.

maar als ik dat zou moete halen zou ik 500 games moete spelen.

500 x 1000 is nog maar 500 000... je moet 5 miljoen hebben. xD

Edit: kleding is niet alles. Ik weet niet of jullie dit begrijpen maar je zogehete "status en aanzien" als je een game joined is geweldig :D tot en met rank 7 is je ster gewoon grijs met een getal erin, rank 8 krijgt die een kleurtje, bij negen ook en 10 is the master.

Bewerkt: door gemertenaar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.