Dus ik begon met cheaten alleen nu zie ik pas dat er zo weinig cheats zijn....en de meeste zijn niet eens leuk
Ik heb nu dus de story line uitgespeeld en ik hoef geen 100%, maar ik wil gewoon iets leuks kunnen doen op GTA IV omdat ik me zo verveel. Ik heb vanalles gedaan: Online, Eastereggs zoeken, random characters gedaan af en toe wat pakketjes gebracht en auto's gestolen...maar al die kleine missies houden me maar heel kort bezig.
Nu dus m'n vraag: Zijn er misschien nog cheats waarvan weinig mensen weten? (Misschien een beetje een stomme vraag omdat ik al uren op internet heb gezocht naar nieuwe cheats ) Is er nog iets leuks om te doen zoals een glitch (Zoals met die schommel)? Weet iemand iets leuks om te doen?
Owja als er al veel van dit soort topics zijn mag deze wel weg alleen ik heb net even gezocht en geen topics gevonden die hetzelfde waren
Ik vind GTA IV een beetje saai worden
Dus ik begon met cheaten alleen nu zie ik pas dat er zo weinig cheats zijn....en de meeste zijn niet eens leuk
Ik heb nu dus de story line uitgespeeld en ik hoef geen 100%, maar ik wil gewoon iets leuks kunnen doen op GTA IV omdat ik me zo verveel. Ik heb vanalles gedaan: Online, Eastereggs zoeken, random characters gedaan af en toe wat pakketjes gebracht en auto's gestolen...maar al die kleine missies houden me maar heel kort bezig.
Nu dus m'n vraag: Zijn er misschien nog cheats waarvan weinig mensen weten? (Misschien een beetje een stomme vraag omdat ik al uren op internet heb gezocht naar nieuwe cheats
) Is er nog iets leuks om te doen zoals een glitch (Zoals met die schommel)? Weet iemand iets leuks om te doen? 
Owja als er al veel van dit soort topics zijn mag deze wel weg alleen ik heb net even gezocht en geen topics gevonden die hetzelfde waren
Iedergeval bedankt!