Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren comment_1075017 waarom is gta spelletjes 18 jaar en ouder wrrm ??
Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren comment_1075567 Ouders ometen zeker beter toezicht houden, sommige medewerkers in winkels waren dan wel een beetje dom, toen ik Vice City kocht was ik 13 Á 14 jaar oud, en ze verkochten hem gewoon aan me Precies, dat bedoel ik dus. Somige kinderen van 13 kunen er best tegen maar andere ook weer totaal niet en daarom moet er eer toezicht op zijn.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075675 Ouders ometen zeker beter toezicht houden, sommige medewerkers in winkels waren dan wel een beetje dom, toen ik Vice City kocht was ik 13 Á 14 jaar oud, en ze verkochten hem gewoon aan me Precies, dat bedoel ik dus. Somige kinderen van 13 kunen er best tegen maar andere ook weer totaal niet en daarom moet er eer toezicht op zijn. Ja ook dat is waar (trouwens grappige foto).
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075944 Ja, sommige mensen zijn zo! Ik was 7 toen ik me eerste gta kocht. Ik heb er geen last van. Ouders toezicht, misschien bij de eerste keer spelen, maar daar na niet meer. Of bedoelen jullie dat ook?
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075960 Ik vind dit topic sowieso wat nutteloos. Hoe kun je nou niet weten waarom GTAIV 18+ is? Als je dat niet in kunt denken ben je duidelijk niet oud en wijs genoeg voor dit soort games! Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door Foxr
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075962 Ik vind dit topic sowieso wat nutteloos.Hoe kun je nou niet weten waarom GTAIV 18+ is? Als je dat niet in kunt denken ben je duidelijk niet oud en wijs genoeg voor dit soort games! nou er is hier toch al heel wat gediscussieerd (dat hoort toch in een topic) omdat er mensen zijn die vinden dat de leeftijdsgrens naar 14 moet.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076416 Nou, ik speelde voor het eerst een Grand Theft Auto (gta3 om precies te zijn) als ik ongeveer 6 of 7 was. Ik was toen al aan het vechten met voorbijgangers, enzo, maar ik wist wel dat ik dat in het echt niet mocht doen. Voor mij is het geen probleem 18+ spelletjes te spelen waar veel bloed ofzo inkomt, maar voor anderen is dat natuurlijk anders. bv. in Thailand waar die ene van 19 (denk ik) een taxi-chauffeur neerstak om te zien of het in het echt zo gemakkelijk was om een auto te stelen.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076488 Nou, ik speelde voor het eerst een Grand Theft Auto (gta3 om precies te zijn) als ik ongeveer 6 of 7 was. Ik was toen al aan het vechten met voorbijgangers, enzo, maar ik wist wel dat ik dat in het echt niet mocht doen. Voor mij is het geen probleem 18+ spelletjes te spelen waar veel bloed ofzo inkomt, maar voor anderen is dat natuurlijk anders. bv. in Thailand waar die ene van 19 (denk ik) een taxi-chauffeur neerstak om te zien of het in het echt zo gemakkelijk was om een auto te stelen. Je mag me een ouwe zeikerd noemen maar 6 jaar vind ik voor een gta game echt te jong
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077683 Nou, ik speelde voor het eerst een Grand Theft Auto (gta3 om precies te zijn) als ik ongeveer 6 of 7 was. Ik was toen al aan het vechten met voorbijgangers, enzo, maar ik wist wel dat ik dat in het echt niet mocht doen. Voor mij is het geen probleem 18+ spelletjes te spelen waar veel bloed ofzo inkomt, maar voor anderen is dat natuurlijk anders. bv. in Thailand waar die ene van 19 (denk ik) een taxi-chauffeur neerstak om te zien of het in het echt zo gemakkelijk was om een auto te stelen. Je mag me een ouwe zeikerd noemen maar 6 jaar vind ik voor een gta game echt te jong ja, 6 7 of misschien 8 jaar, want mijn ouders waren zelfs aan het zien.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077716 Nou, ik speelde voor het eerst een Grand Theft Auto (gta3 om precies te zijn) als ik ongeveer 6 of 7 was. Ik was toen al aan het vechten met voorbijgangers, enzo, maar ik wist wel dat ik dat in het echt niet mocht doen. Voor mij is het geen probleem 18+ spelletjes te spelen waar veel bloed ofzo inkomt, maar voor anderen is dat natuurlijk anders. bv. in Thailand waar die ene van 19 (denk ik) een taxi-chauffeur neerstak om te zien of het in het echt zo gemakkelijk was om een auto te stelen. Je mag me een ouwe zeikerd noemen maar 6 jaar vind ik voor een gta game echt te jong ja, 6 7 of misschien 8 jaar, want mijn ouders waren zelfs aan het zien. Dat vind ik van je ouders wel slecht hoor! Die leeftijd zit er niet voor niks op, misschien wel wat overdreven maar alsnog. Eerste keer dat ik VC speelde was ik 10 of 11, en zelfs voor toen vind ik het te jong, maar op je eigen leeftijd en omdat je het gewend bent, vind je het normaal.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077812 Nou, ik speelde voor het eerst een Grand Theft Auto (gta3 om precies te zijn) als ik ongeveer 6 of 7 was. Ik was toen al aan het vechten met voorbijgangers, enzo, maar ik wist wel dat ik dat in het echt niet mocht doen. Voor mij is het geen probleem 18+ spelletjes te spelen waar veel bloed ofzo inkomt, maar voor anderen is dat natuurlijk anders. bv. in Thailand waar die ene van 19 (denk ik) een taxi-chauffeur neerstak om te zien of het in het echt zo gemakkelijk was om een auto te stelen. Je mag me een ouwe zeikerd noemen maar 6 jaar vind ik voor een gta game echt te jong ja, 6 7 of misschien 8 jaar, want mijn ouders waren zelfs aan het zien. Dat vind ik van je ouders wel slecht hoor! Die leeftijd zit er niet voor niks op, misschien wel wat overdreven maar alsnog. Eerste keer dat ik VC speelde was ik 10 of 11, en zelfs voor toen vind ik het te jong, maar op je eigen leeftijd en omdat je het gewend bent, vind je het normaal. ik was 11, 12 a 13 toen ik voor het eerst gta sa kocht voor pc
waarom is gta spelletjes 18 jaar en ouder wrrm ??