Geplaatst: 13 augustus 200817 jaren Kan iemand bij een duidelijke uitleg geven van hoe ik die moet gerbuiken want ik heb er nu 2 gehad en ik snaper geen hol van!
Geplaatst: 14 augustus 200817 jaren Op dit forum staat een heel duidelijk tutorial, die je met enig zoekwerk ook makkelijk had kunnen vinden (zowel als op Google als op het forum zelf): Klik
Geplaatst: 14 augustus 200817 jaren Op dit forum staat een heel duidelijk tutorial, die je met enig zoekwerk ook makkelijk had kunnen vinden (zowel als op Google als op het forum zelf): Klik maar dit is voor san andreas
Geplaatst: 14 augustus 200817 jaren Auteur het doet het gwn nietw ant ik doe alleen wat er staat en niks werkt ;l
Geplaatst: 14 augustus 200817 jaren IMG Tool werkt hetzelfde bij alle GTA's, als je het doet zoals het in de tutorial staat moet het gewoon werken. Start IMG Tool wel op bij jou? Bewerkt: 14 augustus 200817 jaren door DenkaanHenk
Kan iemand bij een duidelijke uitleg geven van hoe ik die moet gerbuiken want ik heb er nu 2 gehad en ik snaper geen hol van!