Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075767 Klik hier AUTSJ! Lijkt me best wel ***, was zijn 3e poging en al 2x mislukt, dus EN hij ligt eruit EN hij verdraaid zijn rechterelleboog >>> Door Flying Dutchman: Sportblessures en de gevaren van sport passen beter in het sport forum, bij deze verplaatst<<< ^O, oké, dan weet ik dat ook weer Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door QuaZ
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079495 Sieht nicht gut aus Ik denk dat Disturbed niet zo ver komt. Die snap ik niet, wat bedoel je daarmee? Disturbeds passie is bodybuilding, niet gewichtheffen. Maar inderdaad echt kut. Echt klote voor die gast, die kan waarschijnlijk nooit meer terugkomen op deze top. Maar dan is deze oefening (squatclean met gestrekte armen) ook erg blessuregevoelig. Persoonlijk doe ik graag voorslaan en stoten. Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door Pietje II
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079499 Aww, maarja. Het was of zn arm, of zijn kop. Wat heb je dan liever? Geen van beide.
Klik hier
AUTSJ!
Lijkt me best wel ***, was zijn 3e poging en al 2x mislukt, dus EN hij ligt eruit EN hij verdraaid zijn rechterelleboog
>>> Door Flying Dutchman: Sportblessures en de gevaren van sport passen beter in het sport forum, bij deze verplaatst<<<
^O, oké, dan weet ik dat ook weer
Bewerkt: door QuaZ