iefen Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 hey iedereen jullie kennen mij waarschijnlijk niet want ik ben hier nieuw ik heb een vraag ik doe altijd multi player op de ps2 van san andreas de enige die cheats kan doen is player 1 player 2 kan nooit cheats doen en hoe ga je met zijn tweeën in een rhino ?????????????????????????????????????? ty Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) hey iedereen jullie kennen mij waarschijnlijk niet want ik ben hier nieuw ik heb een vraag ik doe altijd multi player op de ps2 van san andreas de enige die cheats kan doen is player 1 player 2 kan nooit cheats doen en hoe ga je met zijn tweeën in een rhino ?????????????????????????????????????? ty 'k Heb geen antwoord op dat probleem van die cheats, maar in een Rhino kan je niet met twee erin gaan zitten aangezien er maar 1 zitplaats is MegaPilot Bewerkt: 14 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Kidco5 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Player 2 kán niet cheaten. Dat is gewoon zo. Waarom weet ik ook niet, misschien een foutje van Rockstar... Ik zou ook niet weten hoe je het moet veranderen, ik denk dat dat niet gaat. Reageren
iefen Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 'k Heb geen antwoord op dat probleem van die cheats, maar in een Rhino kan je niet met twee erin gaan zitten aangezien er maar 1 zitplaats is blij.gif. ok ty maar op deze website staat dat er twee plaatsen zijn Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Zet een rhino in je garage, en ga na die multiplayer toe.. En de een springt erop.. en de ander rijd.. Met zijn 2e met jetpacks is ook vet Reageren
iefen Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst 14 Aug 2008, 12:58:06 Zet een rhino in je garage, en ga na die multiplayer toe.. En de een springt erop.. en de ander rijd.. Met zijn 2e met jetpacks is ook vet puh2.gif hoe de fack ga je met z'n tweeen in een jatpak?????? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Dat kan door het volgende te doen: Speler 1 spawnt een jetpack en doet hem uit. Speler 2 pakt die jetpack en speler 1 spawnt weer een nieuwe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.