Jump to content
Geplaatst:
comment_1076590

aangezien ik het zelf iedere keer weer zwaar weet te verpesten :duh::duh: , wou ik vragen of iemand voor mij een leuke zou willen maken

Type: Avatar + handtekening

Stijl: digitaal achtig (snappie? :clown::clown: )

Grootte: doe maar het maximaal toegestane ( ik dacht 50*150??) voor de handtekening, en de avatar, de standaart avatar grootte (klein dus)

Afbeelding: met die pinguin van linux, en een verwijzing naar linux erop zou ik erg leuk vinden

Tekst: jad

Rand: dun zwart

Kleuren: kies zelf maar

extra: ik zou het leuk vinden als de maker er in het klein ook nog zn eigen naam/handtekening bij wil zetten, wel zo datie niet meteen in het oog springt plz.

Als iemand dit voor mij zou willen doen, zou ik hem/haar heel dankbaar zijn!

Bewerkt: door jad

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1081695

de eerste vind ik behoorlijk goed, alleen het lettertype niet, dus las je dat digitaalachtig puntje nu eens liet vallen, en er zelf een prachtige lettertype bij verzon

Geplaatst:
comment_1081714
de eerste vind ik behoorlijk goed, alleen het lettertype niet, dus las je dat digitaalachtig puntje nu eens liet vallen, en er zelf een prachtige lettertype bij verzon

Wa bedoel je eigenlijk :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1082663

bijna (ik blijf klagen),het lettertype is leuk, maar is het ook mogelijk om de tekst wat groter te krijgen? en zonder puntjes? Als je dat ook nog voor me zou willen doen, zou ik je erg dankbaar zijn!

Bewerkt: door jad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.