Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076847 Hey, Zijn er net zoals in GTA SA ook speciale voertuigen in IV? Daarmee bedoel ik auto's die normaal niet voorkomen in de normale wereld maar wel in missie's. Zoals de romero hearse.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076901 uhm Voor zo ver ik me herrinder alleen de lijkenauto uit de begravenis van Derrick of Francis [/font]
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076904 Ja hoor Ik weet er op dit moment niet zoveel. Maar ze zijn er.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076908 uhm Voor zo ver ik me herrinder alleen de lijkenauto uit de begravenis van Derrick of Francis [/font] Wat hij zegt, dit is DE Exclusiefste wagen.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076952 uhm Voor zo ver ik me herrinder alleen de lijkenauto uit de begravenis van Derrick of Francis [/font] Wat hij zegt, dit is DE Exclusiefste wagen. En de LCPD poltiebus waarin je die ouwe vervoert[/font]? En dan nog de roze voodoo van Elizabeta[/font] En nog een paar
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077623 uhm Voor zo ver ik me herrinder alleen de lijkenauto uit de begravenis van Derrick of Francis [/font] Denk ik ook
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077628 Zover ik weet alleen maar de lijkwagen van de begrafenis van Derrick/Francis. Je krijgt later in het spel ook een keer een oranje infernus van Brucie. Volgens mij rijden er op de weg geen oranje infernussen. Dit lijkt me dan wel een speciaal voertuig. Of heb ik dit nou verkeerd ?
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077636 Zover ik weet alleen maar de lijkwagen van de begrafenis van Derrick/Francis. Je krijgt later in het spel ook een keer een oranje infernus van Brucie. Volgens mij rijden er op de weg geen oranje infernussen. Dit lijkt me dan wel een speciaal voertuig. Of heb ik dit nou verkeerd ? Ik denk dat je gelijk hebt (best spoilers gebruiken)! ik heb die oranje Infernus die je van Bernie[/font] krijgt al gehad (het was niet Brucie)
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077640 Sportwagens zijn speciaal : Comet Infernus Turismo Huntley met goud en zwart .
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077649 Sportwagens zijn speciaal :Comet Infernus Turismo Huntley met goud en zwart . Dat is ook waar
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077654 Infernus.... Romero... Wat dachten jullie btw van de GT's? :')
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077670 Infernus....Romero... Wat dachten jullie btw van de GT's? :') Die zien er ook niet slecht uit! Heb toch liever motors zoals nrg-600
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077682 Dé twee exclusiefste wagens zijn: 1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden )[/font] 2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden ) [/font] De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor. Groeten,
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077690 Dé twee exclusiefste wagens zijn: 1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden )[/font] 2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden ) [/font] De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor. Groeten, kan...
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077703 Dé twee exclusiefste wagens zijn: 1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden )[/font] 2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden ) [/font] De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor. Groeten, kan... Spam o.O Ontopic: Die Stockade kun je toch wel houden lijkt me? Als je gewoon even slim speelt? Misschien als je de auto op een parkeerplaats zet, en dan uitstapt en een endje verderop jezelf opblaast? Ik weet niet, heb 't zelf niet geprobeert...
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077719 Dé twee exclusiefste wagens zijn: 1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden )[/font] 2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden ) [/font] De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor. Groeten, kan... Spam o.O Ontopic: Die Stockade kun je toch wel houden lijkt me? Als je gewoon even slim speelt? Misschien als je de auto op een parkeerplaats zet, en dan uitstapt en een endje verderop jezelf opblaast? Ik weet niet, heb 't zelf niet geprobeert... Dat weet ik niet hoor. De missie zal dan wel gefaald zijn en dan is meestal die truck weg he :s
Hey,
Zijn er net zoals in GTA SA ook speciale voertuigen in IV? Daarmee bedoel ik auto's die normaal niet voorkomen in de normale wereld maar wel in missie's. Zoals de romero hearse.