Jump to content
Geplaatst:
comment_1077173

Onderwerp: Anime xD

Soort design: signature

Size design: max van gtaforum

Render: mag

Animatie: mag

Premade: mag

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: K ben een beginner dus graag beginners die willen strijden, dus geen dizzee's.

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1079110
Mijn stem gaat naar: Zamg0d1

Omdat: Ik vindt het kleurgebruik mooier als dat bij cesar en die van cesar [de render] is een beetje te ver uitgerekt. Daarom gaat mijn stem naar hem en niet omdat ik een menings verschil had met cesar.

Eeen goed begin is het halve werk ^_^

Zamg0d1: 1

Cesar: 0

^_^ ^_^ ^_^ ^_^

Geplaatst:
comment_1079136

Cesar :

Ik weet niet echt, wat is dat wazige? Dat past niet echt, de kleuren zijn wel redelijk samengebracht. Maar de kleur border pas er weer niet bij. Het spreekt mij niet echt aan moet ik eerlijk zeggen.

zamg0d1 :

Nice man, leuke achtergrond. Is dat een brushes? Ziet er in ieder geval mooi uit. Je render zit er mooi in, ik kan gewoon zien dat je hier echt tijd in hebt gestoken. Ook de tekst past bij de sig, erg mooi :tu: .

Mijn stem gaat naar Zamg0d1.

#cesar. Wees maar niet bang, zo flauw ben ik niet hoor. Ik rate gewoon eerlijk, en dus een eerlijke stem..

Bewerkt: door Fiegel5

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1079147

lkkre hater heb k hier ik had net ruzie met hem komt ie rate :duh: Oneerlijke stem.

Maar jah wat is er wazig aan dat is graphics oen, wat wazig is dat jij zijn tekst kan lezen en dat jij zijn c4d als brush ziet.

Maar jah k kan niks aan de stem doen.

2-0

Geplaatst:
comment_1079269

Mijn stem gaat naar zamg0d1 : Die van hem heeft iets mooiere kleuren en zijn iets meer aan de helderre kant.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_1079295
3-0

Nou goed :sst: je hebt mij ingemaakt vriend

wat bedoel je nou het is 3-2 voor mij

FF EEN MELDING: Dizzee jij mag ok wel stemmen hoor en onthoud: M4X ook stemmen ik zie dat je toch aan het lezen betn :schater:

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1079307

mijn stem gaat naar zamgod

cesar:dat wazige geblur verpest eigenlijk de sig

zamgod:perfecte sig je kan echt zien dat er een tijdje aan is gewerkt :tu:

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1079316
3-0

FF EEN MELDING: Dizzee jij mag ok wel stemmen hoor en onthoud: M4X ook stemmen ik zie dat je toch aan het lezen betn :schater:

nee ze vinden t oneerlijk :duh: dus als ik daarmee win heeft t toch geen zin dus ik zie dit battle als verloren.

Geplaatst:
comment_1079321

Ik stem Noobg0d1, bedoel Zamg0d1 :7

Die kleuren van zijn signature passen gewoon bij elkaar en die is ook mooi. De jouwe ook wel alleen die vind ik niet mooi. Ik houw het kort,

Zamg0d1 krijgt één puntje erbij :eten:

Geplaatst:
comment_1079322

De stand hoeft niet telkens vermeld te worden, pas na 6 posts of meer is het relevant zodat je kunt zien hoeveel het precies staat voor ieder. Nu lijkt het er meer op dat jullie je topic omhoog willen bumpen, gelieve achterwege laten dus.

Geplaatst:
comment_1079353
3-0

Vooruit dan maar :7

Ik vind jullie signatures ongeveer gelijkwaardig.

Zamg0d1:

Zamgod, leuke signature, Ik zie dat je veel aandacht hebt besteed aan de C4D. Ik vind je C4D eigenlijk ook iets teveel en overduidelijk aanwezig, wat ik meestal niet mooi vind staan bij C4D's. Hierdoor is je C4D een beetje het middelpunt van de signature, terwijl dat eigenlijk de render moet zijn. Probeer daarom ook voortaan je C4D's wat meer naar de achtergrond werken, door bijvoorbeeld je render in het midden te plaatsen met daarachter een C4D, of maak de kleur iets minder fel, of pas een lichteffect toe. Bij Cesar zie ik dat iets beter, de C4D op de achtergrond is een beetje wazig en de render staat mooi in het midden. Verder vind ik de tekst een beetje onduidelijk qua kleur, je kan het niet erg goed lezen. Ook had je misschien nog een beter font kunnen uitzoeken en een leuk effectje kunnen toepassen. De border vind ik ook net iets te dik, een 1px zwarte border had beter gestaan. Als een geheel heeft je signature wel een beetje de flow, die ik bij Cesar mis.

Cesar:

Cesar, om te beginnen vind ik je kleurencombinatie niet zo mooi. Het grauwe blauwe haar en de grijsblauwe border staan niet mooi in contrast met de wat fellere oranjeachtergrond en render. Het motionblur en het C4D is leuk, maar het sluit niet echt goed op elkaar aan, iets wat je wel wat meer bij Zamgod ziet. Daarom gaat mijn stem nipt naar Zamgod.

Edit: @hieronder: oki.

Bewerkt: door M4X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.