Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077337 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Bewerkt: 15 augustus 200816 jaren door end of the riot
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077355 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Dit is een bugje . Maar als je weer bijv. TDM ga doen ben je zo weer rank 3 hoor . Dit heb ik ook .
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren Auteur comment_1077775 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Dit is een bugje . Maar als je weer bijv. TDM ga doen ben je zo weer rank 3 hoor . Dit heb ik ook . bedankt voor de hulp en ik heb mijn rank terug
Geplaatst: 17 september 200816 jaren comment_1113951 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Dit is een bugje . Maar als je weer bijv. TDM ga doen ben je zo weer rank 3 hoor . Dit heb ik ook . bedankt voor de hulp en ik heb mijn rank terug ik had rank 4 en nu 0 komt dat ook terug? of alleen bij rank 1?
Geplaatst: 17 september 200816 jaren comment_1113965 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Dit is een bugje . Maar als je weer bijv. TDM ga doen ben je zo weer rank 3 hoor . Dit heb ik ook . bedankt voor de hulp en ik heb mijn rank terug ik had rank 4 en nu 0 komt dat ook terug? of alleen bij rank 1? Ik denk wel dat het terugkomt, want ik heb dat ook voorgehad.
Geplaatst: 17 september 200816 jaren comment_1114584 ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3 en we hadden het gehaald en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 Hoe komt dit? Dit is een bugje . Maar als je weer bijv. TDM ga doen ben je zo weer rank 3 hoor . Dit heb ik ook . bedankt voor de hulp en ik heb mijn rank terug ik had rank 4 en nu 0 komt dat ook terug? of alleen bij rank 1? Ik denk wel dat het terugkomt, want ik heb dat ook voorgehad. ja heb hem al terug jij zit ook in de holland play? welkom!
Geplaatst: 23 september 200816 jaren comment_1120085 ik heb dat ook regelmatig dat ie me terugzet naar rank 0 vanaf eerst 4 en nu rank 5. maar het hielp altijd als ik me PS3 uit en weer aanzette dan had ik mn rank altijd weer terug. dus miss werkt dat ook bij jullie
ik had rank 2 en ik was juist "hangmans noose" aan het doen en ik had nog maar 2000 nodig voor rank 3
en we hadden het gehaald
en ik had dus genoeg geld voor rank 3 en dan ga ik kijken dan ben ik maar rank 1 

Hoe komt dit?
Bewerkt: door end of the riot