Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077436 hoi als ik vice city opstart kan ik gewoon spelen maar als ik hem afsluit dan krijg ik eerst het vice city afsluit scherm en dan krijg ik 1 seconde een blauw scherm met witte cijfers en start mijn pc op nieuw op en dat is altijd als ik vice city speel en dan afsluit
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077453 Had ik eerst ook, misschien kun je dan nu beter gwn ctrl, alt, del, en dan taak beëindigen. Of op de startknop op het toestenbord, en dan komt VC geminimaliseerd in de taakbalk te staan. Dan kun je 'm afluiten met rechtermuisknop>afsluiten. Maar ctrl alt del is het beste...
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077469 Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload?
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren Auteur comment_1078803 Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload? legaal gekocht
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081100 Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload? opnieuw te downloaden? je bedoelt waarschijnllijk opnieuw instaleren. Dat zou ik doen tenminste
hoi als ik vice city opstart kan ik gewoon spelen maar
als ik hem afsluit dan krijg ik eerst het vice city afsluit scherm
en dan krijg ik 1 seconde een blauw scherm met witte cijfers
en start mijn pc op nieuw op en dat is altijd als ik vice city speel en dan afsluit